fredag, februari 19

En tung vecka

Efter i måndagskväll trodde jag inte att jag skulle orka en dag till, älskade mormor!
Nu är det fredag och tårarna kommer lite då och då, versen i dödsannonsen var så fin.
Trodde aldrig att jag skulle behöva gå på två begravningar inom loppet av två månader, livet är kasst ibland.

Tårarna har blandats med glädjetårar från våra hjältar i Vancouver.

ANJA du var så sjukt grym igår!
Mormor som var riktigt sportintresserad höll nog tummarna i himlen.

Nu blir det frulle, har vart ute å sprungit en kort sväng det var så jobbigt i snön, det straffet fick jag för att jag inte kunde träna fotboll igår.
Skönt nu efteråt i alla fall. kanske blir det en film, plugg å powernap också.

Ikväll blir det förmodligen ett besök hos Jullan å Bjölle!

Ha en fin dag allihopa kraaaaaam

1 kommentar:

  1. Men emelie, vad dålig jag har vart på att uppdatera mig... :( Skickar en STOR bamsekram och tänker lite extra på dig idag, i efterskott.

    SvaraRadera