torsdag, december 2

vackert

visst är det fantastiskt vackert ute! när jag sitter vid min dator på jobbet sitter jag och tittar mot ett vintervitt landskap, där till och med staketet med taggtråd är vackert. jag vill så gärna komma ut i dagsljuset och ta lite kort kanske kan bli i helgen om det fortfarade håller i sig. för när man kommer hem efter jobbet är det lika svart som när man åker :(

det är även i helgen som vi ska tända andra ljuset, å jag har inte ens hunnit få ihop min adventsljusstake. det får bli helgens projekt, hittar ingen bra stake bara, råkade ju slänga min förra, ups!
det är fullt upp annars med jobb å annat men har dessvärre inte hunnit med å träna, dunderångest! måste ta tag i detta lite till innan jul!

nu blir det slutet på robinson å grejsa lite här hemma.

trevligt vintermys till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar