lördag, februari 11

tebax

Javisst var det et tag sedan jag skrev det har sina orsaker, inga bra men något kan man ju alltid skylla på. Hade en fantastisk Sverigeresa där JUL & NYÅR firades med nära och kära. Dock ledsen över att det inte blev någon snö till oss. Ni har gott om det nu har jag hört :)

Det har vart hektiska månader här borta sedan vi kom tillbaka, containerstrul och sjuuukt mycket att göra. Nu har det börjat ordna upp sig lite och känner mig inte som ett vrak denna helg. Det har varit ett alldeles förträffligt väder hela januari och nu med för den delen, det har dock blivit lite svalare men här går temperaturerna upp och ner mest hela tiden. Skrapat rutorna tre gånger, har dock ingen isskrapa så cd-fodralet fick duga.

Nu har många av kunderna fått sina saker som de väntat länge på och nu känns det som att vi hinner skicka det vi sa lite mer även om det finns mycket kvar att fixa med. Allt går inte som smort med nytt datasystem och containerkaos. Nu är det i alla fall helg och det gillar vi!

Har egentligen inte hunnit med att göra särskillt mycket sedan vi kom tillbaka efter jul, det har vart sena kvällar och trötta ögon. Blivit två bios, Girl with the dragoon tattoo och nu senast The Grey. Sedan har vi saklart umgåtts med vänner, vart ute och käkat, Super Bowl förra helgen samt försökt komma igång med träningen lite granna.

Nu är vi hemma och städar och donar, helst av allt vill vi sätta tänderna i serien Sons of Anarchy, bästa sedan Prison Break. Men har förbjudit oss själva att kolla nu på dagen. istället fixar vi lite, planerar lite inför vår Californiaresa osv. Vi ska nämligen möta upp mamma & pappa och Mikael där. Hyra bil i SF och köra ner till Vegas :) Det ska bli riktigt najs!

Vi får se om det blir ett till besök hos oss innan det.




Tjipp o hej!

1 kommentar:

  1. Vad fina ni var på nyår :)
    Kikar ofta in och ser om det hänt något nytt, tycker det är grymt spännande att "få vara med" om er tid på andra sidan Atlanten...

    Dessutom så roligt när jag märker att du varit och hälsat på hos mig. har du sett att Johanna börjat uppdatera sin blogg mer igen? Länk hos mig om du inte har den.

    Du frågade på hur jag gör med kanterna på pappret så det ser snyggt slitet ut. Jag anvönder en edge scrapper, en kantrivare men det funkar med sax du drar ung som en fil...

    Ha det bäst, njut av er tid och här kommer en
    Stor Kram// Aase

    SvaraRadera