söndag, maj 24

17:e maj och vad mer

ojoj, vad jag segar här men jag har faktiskt besökt Oslo en andra gång då med mina vänner Kajsa, Soffe, Naida och Åsa. Vi shoppade, grillade, kikade och festade!
Fatta vilken stämning det var när Rybak vann :) vi var på det grymmaste placet med massa schlager wohoooo, då vet ni att i alla fall jag trivdes.

Scrappat har jag med hunnit med en del lika kul fortfarande.

I helgen har Johan vart på besök det sista infnna hemflytten så nu blir det tre långa veckor innan han kommer hem :( Jag biter ihop.

Min praktik har även börjat på Mitt i Borås och jag trivs kanon, så imorgon går jag in på min tredje vecka av de sex. Sommarjobb letar jag efter men har förmodligen fått ett nu äntligen får svar imorgon.
Just hemkommen från en tung förlustmatch i Kungsäter huh, så har det blivit lite mat och självklart söndagsparty med filip å fredrik.
Kraaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar