tisdag, maj 5

Oslo

Har haft det fullt upp sedan jag kom hem i söndagskväll, då var det plugg som gällde sista engelskaprovet ägde rum igår så nu är även det avklarat imorgon kör vi sista racet med e-handel. På torsdag är det sista dagen innan det vankas LIA på måndag, ska bli spännande och riktigt kul.
Oslo var toppen kanonväder hade vi och vi besökte Bygdö på fredagen där vi låg å solade lite, riktigt fint. Sedan strosade vi runt på Karl Johan, Akurs Brygga, Majorstuen, operan osv. Grynelykka där Johan bor hos Patsick var riktigt mysigt.

Jag åkte riktig lyxbuss upp, kalasbra faktiskt. Bus4you nämligen med internet underbara säten närstan som att ligga i en go säng. Hann hem så att jag hann se 25 minuter på vår match mot GIF vann gjorde vi med 1-0 skönt. Igår vankades det publikvärd på Arenan, det var mkt folk och underbar stämning :)
2-0 kalas ju!

Dagen har ägnats åt inte mkt, tvättning å kollat så ska det låta där min nye favorit var med nämligen Peter Johansson, han som hade huvudrollen i We will Rock you i London många år, sjunger fantastiskt bra.
Peter Johansson så ska det låta 2007

Det bästa är att jag ska se honom i höst :)
Nu har jag youtubat runt mest å så kom jag på bloggen.


Operan i Oslo
Ha det underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar