onsdag, juli 8

sommar å sol, vi har kort tight kjol

Då va jag tebax lata dagar från bloggen försöker ändra mig. Har i alla fall jobbat dagens pass två kvar för denna veckan, idag hade vi riktigt trevligt. Mindre trevligt är min förbannade hosta som inte vill försvinna, nu vill jag bli frisk så jag får tillbaka min lust att sitta is solen.

Korta fakta :)
Midsommar firades hos brorsan å i varberg
När Alcazar were in da town så var även jag å soffe på grand vi blev dissade av alla andra vi hadle la skoj ändå.
I helgen var det även 30 årsfest en mycket trevlig tillställning hos brorsan. Nu är vi snart i mitten av juli lite ångest för jag har banne mig greklands.... vill dit ia lla fall.
I fredags då jag var ledig så tog jag å joe en tur i götet, vi låg å solade läste bra böcker och avslutade dagen på Ikea wheeey, alltid lika kul. hihi
nu somnar jag snart här i soffan pga min dumma hosta inatt så vi hörs kram

1 kommentar: