söndag, juli 12

tjolahopp!

Tebax i Borås efter en helg i Olofsbo. Jag och Johan styrde kosan i fredags till Ge-kås där de förövrigt tydligen spelar inte en dokusåpa, vad ska den gå ut på?
Där är det alltid ett inträde på minst 1000 spänn och tycker aldrig att det är så mycket i kassarna efteråt ialla fall. Köpte ett nytt badmintonrack eftersom att jag slog sönder mitt förra huh. Därefetr var det dags för kräftfestival i Glommen, jag å joe tog det väldans lungt johan pga trötthet å jag pga cp hostan och trötthet eftersom att man inte kan sova ngt då.
I och med denna helg medförde detta att jag fick umgås med stora delar av min familj å så även min lilla princessa Izabelle som jag är gudmor till.
Det blev också tyvärr dagens första fölust för IFE idag satan!
Nu är det soffan som hägrar förmodligen kommer det snart att dimpa ner lite chips å gott i magen snart då vi ska se söndagsfilmen, The Contract som verkar riktigt bra. Upp till bevis!
tjohej, nu ska min hosta bort ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar