fredag, april 9

bra men konstig i magen dag!



Till att börja med, här är den vackra spegeln som jag tänkte stoppa ner i min resväska. Här i huset finns också många fina detaljer som jag vill ha med mig hem, ljusstakar, lite byråer osv. Mycket mörkt trä som är jättefint.

Näst sista veckan gjord och denna vecka har gått riktigt fort, vi har photoshoppat en´hel del bilder. besökt fabriker och igår ett printing mill, alltså där de tryckwer tyger. hJÄLP TÄNK att allt görs för hand. Svårt att inse när man tar på sig ett plagg med mönster eller fia gardiner. Det tyckte jag var intressant att se i alla fall kommer bilder på det senare. Däreomt var resan dit som vanligt en svettig upplevelse alltså ingen höjdare.

Idag har magen inte vart helt ok, första gången. Jag klarar migh men mår otroligt illa :( vilket stör min planwering inför sista helgen med new delhi shopping. kan vart så att jag åt några bitar för mkt av kladdkakan jag bakat.

I helgen alltså delhi, sedan en avslutande vecka på kontoret och Contiuum sedan semester :)

på fredag drar vi till varanasi med tåg dagen därpå till Calcutta för att sedan flyga till Andaman Islands den 19/4 - 6/5 :)

STRAAAANND!!!!!!!!

Ha en underbar helg där hemma miss you
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar