torsdag, juni 10

måsten har väl ändå alla?!

idag när jag vaknade kändes det som att jag har hundra måsten fast det inte är så många alls.
jag måste söka jobb... näää jag vill söka jobb! men jag vill hitta ett roligt och utvecklande jobb där jag trivs.
jag måste tvätta, ja det är banne mig ett måste om man inte är miljonär eller vill gå runt i sketna kläder.
röja upp å diska här hemma, gärna på de ställen där det inte syns men där det verkligen behövs. garderober, förråd, bil osv.....
vart hamnar jag då, jo mitt uppe i gossip girl, bara ett avsnitt til...:)

ne nu måste det skrivas ett personligt brev som jag kan använda, de behövs ju liksom skrivas om lite då och då.
jag hoppas innerligt att jag en dag kommer hitta det där drömjobbet som jag fortfarande inte vet om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar