lördag, oktober 16

ledig lördag :)

ja igår efter jobbet kom jag äntligen ut på en liten joggingtur som jag skjutit på hela veckan. sedan blev det en kväll hos izabelle som är ett energiknippe utan dess like :)
jag och johan fick turas om att leka för standardordet MER även om hon pratar en massa, så är ändå standardordet mer, mer, mer, mer, mer...... det tar aldrig slut. hon väger ju inte fyra kilo längre så det blir ett litet styrkepass att slänga runt henne. vi bjöds på jättegod fisk, det är alltså andra gången jag äter fisk denna vecka wohoooo, applåååååd!
jag bjöd nämligen på fisk i måndags på min tjejmiddag. mammas torsk som är namnet bland mina vänner haha. det blir sällan fisk efetrsom att jag inte är någon fanast av det. då blev det även vaniljpanacotta, det var första gången jag gjorde panacotta och det var riktigt gott.

åter till att det nu är en ledig lördag har varit några uppbokade helger nu, ikväll blir det ett kalas och imorgon ett annat men annars inget planerat vilket är skönt. lite mystiskt vaknande inatt vid halvfyratiden. jag hör någon stå å hulka det var nog någon som fått för mycket av det goda haha, tur att jag snabbt somnade om. Vi får se vad jag hittar på tills vi åker till götet. borde gå och köpa en present till pappa frågan är vad?! sedan borde jag städa vilket är standard här då det alltid finns saker i lägenheten att göra.

moj moj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar