torsdag, november 11

freda måndag fredagmåndag......

ja så känns det i mitt liv nu. det är fredag och måndag hela tiden, vart tar egentligen dagarna vägen? visst ibland är det söndag också och lördag men veckorna går förbannat fort och det känns som att man inte hinner med någonting.

imorgon är det i alla fall fredag och då blir det till att pyssla med tjejerna, jag borde sätta in kort men BÖR scrappa lite julkort kanske osv. får se vad jag känner för imorgon vill göra ett izabellealbum också. hmmm.... vilka svåra val jag står inför HAHA...
det är fullt upp hela tiden vilket jag gillar men ibland är det bra skönt att bara vara, fast jag har hunnit träna två dagar denna vecka, som tur är för jag vet ju vad jag häver i mig. I måndags var det tjejmiddag och igår var jag ute och åt med gamla jobbet, så magen brukar aldrig behöva vara hungrig.


ÅH bästa Greta, er lilla familj är underbar!!!!


Nu kalla sovklockan ha en underbar helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar