torsdag, november 18

rensa, slänga eller inte slänga!

Ja här röjs det i förråd, skåp, lådor ja lite här och var..... känns inte som att ngt försvinner men va på tippen med ett lass förra helgen, ibland åker en kartong till m & p de har lite svårare för att slänga saker. jag orkar dock inte alltid åka till gärdhem eller liknande för att skänka det så å gör de det i stället.

tvättar gör vi idag med och visst skulle vi nog behöva dra över lägenheten med dammsugaren :) inte idag dock kanske en annan dag. hittade massak brända skivor nu som jag inte visste innehållet på, vilke partydängor man hade innan alltså :) lite robinson är på i bakgrunden men jagh e trött å vill nog lägga mig å titta på gossip eller oth!

imorgon är det fredag vilket betyder helgkänsla :) då jag jobbar i helgen. men imorgon är det fest för frida å hennes reskamrat som drar på en jordenruntresa på måndag och blir borta i 5 månader. tänkt när jag å girlsen åkte på vår första långresa, vilken resa!!!!!!! ett minne för livet!

Frida önskar dig en underbar resa så ses vi på fredag och lördag iaf :)

Kram på er och ha en underbar helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar