fredag, juni 17

mindre än en vecka kvar

ja nu är det helg, vilket innebär ledighet :) det är mycket som ska fixas innan hemfärd. Ja om mindre än 6 dagar så är vi på svensk mark igen. Det kommer nog kännas annorlunda, eftersom att efter alla tidigare resor jag gjort så har det inte precis vart meningen att jag ska åka igen. Håll tummarna för att vi får det svenska sommarvädret och nu menar jag den delen utan regn :)

Här har det nog bara regnat 4 gånger sedan vi flyttade hit, en gång var när soffe va här på besök å så i veckan, det andra minns jag inte. det är dock rätt torrt runtomkring, även om luftfuktigheten visar sitt rätta jag då och då. varmt är det, men känns som att man vant sig lite i alla fall. Nu sitter vi barnvakt, så crille och cicci kunde få en kväll ute med vännerna. hämtpizza och cola :D mums!
skriver som en kratta, men det är för att ni ska störa er lite på att jag inte använder stor bokstav och pinkt särskillt ofta haha..... kite mer komplicerat att läsa då hehe...

Vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar