lördag, juni 11

Solen skiner och helg


Känns som att jag varje gång skriver:
Jaa, nu är det helg igen, oj vad tiden går fort osv. Så nu tänkte jag inte göra det, men insåg mitt misstag. Jag har ju redan skrivit det en gång. Det gör dock inget, för det är ju självaste sanningen.
Igår kan jag tänka mig att det va livat bland alla studenter i Borås, minns det som igår. Hela dagen svävade jag på moln, det va en sån sjukt kul dag :D Det gjorde inget att jag hade plattat håret på morgonen och att det sedan regnade på champagnefrukosten och håret blev alldeles rufsigt. Det var ju student och allt va så KUL!


Varv efter varv på flaket runt i Borås, ville adrig att det skulle ta slut. Det va liksom slutet av ett kapitel i livet och där öppnades nya dörrar för oss alla. Å nu 7 år senare, sitter jag här i en underbar liten lägenhet, downtown Charleston och bara ler. Alla vänner i min omgivning och min familj gör mig så glad. Ni är helt enkelt bäst <3

Snart kommer jag hem och får träffa många av er, ska bli så kul.
Midsommar, bebisar, Liseberg, Torsdagskväll och GRAND och så självklart det stundande bröllopet för Karin och Johannes.

LÄNGTAR! Bara 7 arbetsdagar innan jag sitter på fyra månader efter nästan fem månader här i USA, fem månader som har varit fantastiska. Cicci och Crille och kidsen kommer vara saknade när de flyttar hem hoss oss och många, många andra. De har introducerat oss för nya vänner här borta som också är helt fantastiska :D Kan inte annat än le.
Nu hungrar minsann min mage, allt är som det ska med andra ord.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar