söndag, december 13

luciadagen


då har det visst gått ett år sedan sist, idag har jag dessvärre inte sett något luciatåg men i veckan såg jag Borås lucia på Maxi :) Inte samma stämning som i GA såklart men ändå. det har varit en fullspäckad helg och man blir då inte utvilad efter hen helg av fullt ös. det är ju trots allt då man ska hinna med allt man inte hinner med annars. så i fredags var det det julfest med nelly på divine/viva, igår skulle det fixas och donas inför kvällen och jag var helt slut sedan. somnade sent då jag och johan börjat kolla på en serie som heter MORDEN den var i sex delar och vi blev väl klara vid halvfyratiden i natt haha. det är ju kanon när man kan titta från svt play, då får man ju se rubbet när man vill. idag har vi slappat efter brödbakande, matlagning igår. det blev luftslottet som sprängdes i stället för lucia i GA lite knasigt val kanske men filmen var kanon. nu väntar jag på en klasskompis som ska bo här i veckan för imorgon är det minsann tillbaka till skolan efetr tio veckors praktik. japp japp... så nu ska jag köra ner till stationen och hämta Jenny.
ha det fint nu i vintermörkret kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar