lördag, december 12

tänkandets tider

hjälp vad man funderar mycket när någon går bort. ok jag funderar på saker å ting annars med men nu tänker å tänker jag hela tiden. farfar finns där hela tiden i mina tankar, man minns alla fina stunder man haft tillsammans. nu är han hos farmor och alla andra änglar i himmelen. det kom inte plötsligt men allt gick så fort de sista veckorna. han fick leva 89 år och 8 månader å det är inte alla som får. hoppas du har det bra där du är nu farfar.

praktiken är över, julfesten slut och idag har det grejats å fejats, snart kommer gästerna :) ögonen är dock lite trötta huh.
ha en underbar lördagskväl allihop, jag börjar känna julstämningen mer och mer. tidigare kunde jag inte hitta den då vilade alla tankar på farfar som blev sämre och sämre. jag var där när han tog sina sista andetag och en dag möts vi igen.
Tänker på er
farmor, morfar å farfar

1 kommentar:

  1. Läste precis att din farfar gått bort... Tråkigt! Alltid jobbigt att förlora någon i sin närhet. Gammal som ung... Skickar här en kram till dig o önskar dig en god jul<3

    SvaraRadera