tisdag, december 1

ingen ork å snart jul, hjälp!

måste måste måste komma igång med kul träning, få lite ork vid femsnåret när jag traskar hem från nelly och är helt slut. idag var det möte som stod på schemat lägenheten är dammig och det får den väl vara tills jag orkar ta tag i det någon mat har jag heller inte orkat göra :( får se om jag kan hitta ngt skoj i kylen. såg fram emot korven med risgrynsgröt men den hade johan käkat upp i helgen när jag var i stockhol och roade mig :( :(
så vad gör jag nu?
ta bort min dumma huvudvärk som smyger på mig hela tiden igår vid den här tiden var inte kul å inte natten heller å inte morgonen. fick komma seanre till jobbet pga migrän tror jag att det var har haft det några gånger tidigare å det är ingen höjdare. fast sprutbiverkningarna var kanske snäppet värre.
nu ska vi i alla fall se om min stora mage kan inna ngt gott men inte lika sött efetrsom att jag levt på skumtomtar, pepparkakor och julmust ikväll.
det finns även tre godingar som köpt hus eve, carro och hannah lycka till med de :)
ha det fint och stressa inte puss på er

1 kommentar:

  1. vilken fi´n hälsning man fick däe =) måste säga att din adventsljusstake ser toppen fin ut! hoppas du hittat energin idag!//Evve

    SvaraRadera