tisdag, maj 31

99 farenheit

det va precis vad som stod på termometern när vi lämnade jobbet idag, jag tänkte "oj så högt har det aldrig stått tidigare" såklart tog jag upp min bäste elektroniske vän " telefonen" och översatte till grader 37,22222 grader celcius. Japp det var varmt idag klockan 17.40. Luftffuktigheten gör sitt jobb med. Jag klagar nu inte över att det är varmt, jag berättar bara :) vet ju att i sommar någon gång kommer ni att klaga på att det är varmt.

Kände inte av värmen jättemycket idag då jag mest jobbade vid datorn, men när man packade ordrar så var det lite hett i pannan. i bilen var det gott med ac likaså på shoppingmallet.


ett par nya löparskor blev det, så lurade de även på mig någon slags sula, som var superbra tydligen :O ska testa de här hemma lite för att se om jag gillar de och vet ni, på sulorna hade man 30 dagar prova fritt sedan fick man lämna tillbaka de om man inte var nöjd. smart sak.... njae... vet ju att jag aldrig kommer orka lämna tillbaka de där sulorna, de är nu fast hos mig.
Ett par Asics nimbus, skulle det tydligen vara :) impulsköp... fått för mig att det är roligare att springa när man shoppar lite nya löpargrejer.



löparpjucks var alltså dagens köp, nästa gång blir det ett par easytone å kanske ett par "grodlöparskor" sånna där som ser ut som springsockor. Barefootshoe heter det väl eller nåt, ser ganska behagliga ut tycker jag.



Föressten innan pratade jag om värmen och det var varmt att packa container också, full blev den med!

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar