onsdag, april 1

1:a april

Än har jag inte blivit lurad vad jag vet i alla fall.

Vad gör man efetr ett engelskaprov som är klart 11.30 en onsdag med strålande sol?
Jo man går å fikar! Det gjorde vi idag, en semla blev det för min del bara den andra för i år skrämmande dåligt av mig, men det var förmodligen den sista för i år också inte riktigt semmeltider nu lr?
Sandwallsplatsen var det fler som besökte idag, underbart att bara sitta där å småprata, vi kom in på resor. Ojoj, vad jag är sugen på en lång längre resa, det får det bli efter skolan :)
Det är man värd då haha! Varför glömmer man kameran hemma en dag som denna :( Nu kan jaginte visa hur skönt vi hade det, emn ni vet säkert.
Träffade även min gamla darramor min före detta granne alltså, å hennes barnbarn Filip min kompis son, så han växer hela tiden, de var i parken å matade fåglarna. Han e ett sånt charmtroll, bara skrattar!
Nu borde jag plugga ekonomi men har hucudvärk eftersom att min lunch bestod av en semla så borde laga mat ist, men balkongen lockar mer.
Mat måste ätas innan grusträningen ikväll i alla fall, börjar se ett slut på denna grussäsong nu jippie! Snart väntar gräset wohooooo!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar