söndag, april 19

vilket underbart träningsläger

Det blev ett lyckat träningsläger i Halmstad nu i helgen. Vädret var på vår sida, planen var jättebra kan bero på att det var konstgräs. Fyra träningspass blev det, vi var en liten grupp som fixat massa roliga lekar, ska lägga upp kort på det sedan haha!
Lördagskvällen avslutades på Mårtenssons i halmstad riktigt lyckat blev det också. Efetr att ha kommit hem vid tretiden inatt var det inte lika uppiggande när en grupp hade i uppdrag att ha morgongympa för hela gänget denna morgongympa valde de att göra kl. 07.00 idag en söndag inte igår lördags grrrr**** inte så poppis. Eftersom att de flesta i den gruppen vart hemma tidigare tyckte de att det var desto roligare. huh...
Sov i tre timmar när jag kom hem sedan har jag försökt plugga lite företagsekonimi också. Har inte orkat laga ngn mat så är lite hungrig nu. tenta på fredag så denna vecka har jag inget liv om jag sköter mig vill säga. Hoppas på att lyckas bra på tentan, men det känns lite hopplöst just nu.
Då så, ha det så gott kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar