torsdag, april 16

oj en vecka sen sist

har tittat på bloggen nästan varje dag å tänkt jag skriver sedan och därefter har jag helt glömt bort det. Hade i alla fall en underbar påsk, Johan var hemma länge, fick träffa Joppe å Karin igen som bor i Stockholm numera och vi invigde med vin å grill här på påskafton med goda vänner.




Trots att påskhelgen var lång så gick den alldeles för fort men vilket väder vi fick, älska solen!

Skolan har man åter vart i denna vecka, numer är det företagsekonomi som gäller, vissa grejer är allt för svåra allt är logisty men min hjärna vill krångla till allt suck, nästa vecka är tentan och jag ska på träningsläger imorgon, hur ska detta gå är frågan, det undrar jag verkligen.

Ikväll blir jag publikvärd på IFE-Kalmar sedan lär det packas för att imorgon dra till Halmstad med nya fotbollsgänget, vi har ju gått ihop med Kronäng. Mariedal + Kronäng = Maräng ;)
Jag lär få en tuff och superkul helg hoppas ni får det med kram

2 kommentarer:

  1. Ååå så underbart det ser ut! fina kort =) nästa gång vill jag vara med =) KRAM

    SvaraRadera