onsdag, april 22

det va la denna dan

Jag som ville att denna veckan skulle gååååå skiiitlångsamt för att få mer tid att öva till tentan men nu är det snart torsdag och nervositeten kryper allt närmare, för bra känns det inte. Det känns ok när jag har fait framför mig och formlerna men man ska ju tydligen kunna allt utantill, hur kul e det?
Vad är väl en bal på slottet?

Gött väder ute är det i alla fall, har smugit mig ut på fotbollsträningen idag hoppade den igår, sprang femman på kransmossen istället kände att det var allt jag hade tid med. Imorgon bitti kanske det blir en ny löprunda :) lätt att säga nu haha.

Fick en trevlig inbjudan idag också på posten, inbjudan till årets första tältning. Man ska träffas på stora torget kl.9 sedan vet man inte mer haha. spännande. Kul grej måste jag säga.
Har ägnat dagen åt företagsekonomi som de senaste dagarna imorn gäller det att allt sitter huh. Önska mig lycka till, det lär jag behöva!

Nu ska ni få se några kort från helgen sedan kryper la jag till kojs!
Tejpning!

Förberedelser!
Grillning!


Lekar!Nee, det här är inte jag, det är en gris!
Träning 4ggr!
Middag och utgång på kvällen, här utförs ett uppdrag:
I form av att sjunga små grodorna på torget med rörelser, väl utfört uppdrag tyckte vi som var domare. Många uppdrag var mtycket bra!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar