söndag, maj 9

femman avklarad

visst var jag brunast i spåret som soffe sa, men jag var banne mig inte fittast. har aldrig vart jobbigare att ta sig runt femman, i uppförsbackarna stog jag så gott som stilla. imorn ska jag kanske försöka ta mig till fotbollsträningen också jag behöver verkligen komma igång igen, kroppen mår nog inte så bra.

tips på goda och nyttiga recept, välkomnas!!!!

imorgon väntar starten på tre veckors praktik, det kommer att gå så fort. i bakgrunden har jag på lyxfällan i skrivandets stund, tänk att tårarna alltid kommer när ,man tittar på hur glada de blir när de får hjälp. hoppas de inte trillar dit igen. snart ny vecka gott folk, en fullspäckad sådan och heller inte fem arbetsdagar. eller jag har ju jobbat idag så det blir dte juu nästan.

älsklingen kämpar just nu på fotbollsplanen, sedan ska vi hälsa på hans päron.

kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar