söndag, maj 16

söndagen som bara försvann

efter en mysig spel och vinkväll igår var jag ganska trött efter att kommit i säng sent. ändå envisas jag med att vakna halv tio fast att jag bara sovit någon timma, detta en dag då jag kan sova hur länge som helst. vi kom i alla fall iväg på en löpartur oj vad mkt jag har att ta igen. hoppas att det ska gå lättare om någon vecka i alla fall.
hann även med en liten söndagsmiddag i dannike och toppa mitt hår som är så slitet efetr strandlivet i Indien. nu måste jag hitta en klänning till bröloppet på lördag, det får bli veckans projekt :) en del andra saker ska även tryckas in i ett ganska så späckat schema, härligt ändå.

kom även tillbaka till kransmossen idag för att se mitt lag slå tranemo med 5-1, ska försöka träna lite med tjejerna imorn, lär väl vara ganska så rimrostig, heter det så?

ska bli skoj om det inte regnar, då blir jag väldigt negativ för det blir så nedrans BLÖTT och KALLT då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar