torsdag, maj 13

helgdag

gillar lediga dagar mitt i veckan, särskillt då jag som inte vart ledig på så länge får vara ledig :)
iskalla tår blev det igår efter att ha varit publikvärd på elfsborgs storseger mot AIK, stackars lilla johan. jag somnade ganska snart i alla fall efter att ha avnjutit en varm kopp choklad. jag sleepade tv:n som vanligt och älsklingen kom hem tre på natten efter en fifakväll med killarna. pip lät det vid telefonen runt åtta, det var systrarna lindquist som var hur pigga som helst för lite shopping på Lager. jag joinade såklart och fick köpt några saker. ljusa jeansleggings, grön vårjacka, stora t-shirts, lite grejs till joe, body butter till min uttorkade kropp all färg bara försvinner och en tunika som jag nog bara köpte ups! inte bra när man gör så, då kommer man ju säkert inte att använda det. denna tidiga uppgång min lediga dag gav resultatet att efter att ha hjälpt brorsan med att tömma massa skräp på tippen efetr husrenoveringen, jag somnade pladask och klarade nätt och jämt att laga mat. nu är jag i alla fall färdigäten och nu är det dags att röja å sedan var det tänkt att jag skulle springa får se hur det blir med den saken, huvudvärken har gett sig till känna. jag vill i alla fall få det fint här hemma imorn å på lördag work again.

ha en fortsatt bra kristi himmelsfärds dag allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar