tisdag, augusti 9

Hetta!

Ja, hettan gör sig påmind här mest hela tiden och som jag sagt tidigare ska man inte klaga, gör det i alla fall lite granna. Ac/n på jobbet har inte fungerat på tre dagar, idag var det dock bättre och det gick att koncentrera sig på ngt annat än hettan :)
Annars var det väl 37-38 på lagret och 33-34 på kontoret. Man längtar ju inte ut heller då. Nog om värmen som ändå är helt ok vid fungerande ac.

Artwalk blev det i fredags den sista artwalken som stadsbo, på lördag går stora flyttlasset och då blir det ju bilavstånd till stan. Game night i lördags, mitt lag vann hihi :) idag blev det den nu så traditionella tisdagsbion :) the change up såg vi, helt ok men de flesta komedier är den andra lik. Jag rankar de jag sett nyligen så här:
1. Bridesmaids
2. Crazy stupid love
3. Hangover 2
4. bad teacher & change up
Vill så gärna se horrible bosses med.
Se skulle det ju vara bra att bryta av med en icke komedi.
Vill fortfarande se hur många lingon finns det..............??? Det närmsta jag kommit svensk tv underhållning denna vecka är ett allsång på Skansen maraton :) ljuvligt att kika på och perfekt när man kan spola fram de tråkiga delarna.....
En annan trevlig händelse i helgen var taxfree weekend, alltså läggs inga 8,5 % på när man shoppar. En välbehövlig ny dator blev det, då min krashade i julas, några jeans, klocka, sandaler ja lite allt möjligt :) wohooo!
Godnatt med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar