fredag, augusti 19

Vart tar tiden vagen?

Ja, det är inte som när man var liten i alla fall. Den där kvarten mellan 18.00 då pappa tittade på aktuellt tills klockan äntligen blev 18.15 och älskade Björnes Magasin skulle börja. Det var en låååång väntan.
Natten till julafton var en sådan även till födelsedagen. Visst var även sommarlovet oändligt långt.

Riktigt så känns det inte längre. Slutade nian för tio år sedan, fatta!
Nu är jag redan 26år, men visst har jag hunnit med mycket under tiden.

Att hinna med mycket efter jobbet är jag dålig på, idag var det massa saker som skulle göras. Bl.a. Flyttstäda lägenheten, nu tog inte detta lika lång tid som väntat, FÖR ATT:
Johan hade ringt och sagt upp elen ;/ jag fick "nippran" han fick ringa och sätta igång abonnemanget igen. Ugnen skulle inte bli så fin annars, dammsugaren skulle inte heller fungera så bra inte heller sista körningen av diskmaskinen.

Därför hann vi som tur var med en tur till costco :) lite som ge-kås under 1000-lappen är omöjligt att komma ut. Men god mjukglass med sylt är plåstret på såret i plånboken när man går ut :)

Flyttstäd!


Väl hemma slängde vi in en pizza i ugnen och inte heller idag fick jag gjort något hemma. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar