tisdag, augusti 18

det rullar på

Nu är skolan igång på allvar dock har vi bara halvdagar denna veckan inte helt fel det heller :)
Denna vecka har vi import och exportskola mycket intressant måste jag säga det mesta iaf *) Igår blev det till att ätamina mumsiga nybakta bullar med systrarna P samtidigt som jag visade vårt grymt roliga wiifit :)
Idag lunchade jag på viskan med proppen å kajsa, å det var himlans gott i det underbara vädret. Sedan lyfte jag på fläsket med johan och var ute å sprang en sväng, kändes underbart efteråt.
Nu har jag läst lite av era roliga bloggar.
priset var nog iaf. klippet från carros sida haha. massa tejer som videobloggar, helt sjukt att titta på. eller rätt roande i någon minut hehe.

vad hette de nu då? amandavardet det ska man söka på, på youtube sedan hittar man fler :)

1 kommentar:

  1. Hej hej =)
    Nina heter jag...
    Letade upp någon som går Handel- och Affärsmannaskap i Borås.
    Och det gör du =)
    Sorri omjag stör, men jag ska börja där, så alla tips är välkomna!
    Vill du får du gärna maila lite...
    ninasisko@hotmail.com
    Nina

    SvaraRadera