onsdag, augusti 12

trötter hele tin

Varför kan man aldrig bli helt utvilad undrar jag? Även då jag vaknar av mig själv så kan jag studsa upp vara pigg en knapp timme sedan kan jag lägga mig igen och sova i timmar å det är inget kul. VIll vara pigg det är väl nu man ska vara det om nåt, är ju i sina bästa år eller är man på väg att bli riktigt gammal?
Var i skolan idag var inte så värst trött men nu när jag väl är hemma skulle jag nog kunna sova länge länge, men vill inte sova bort dagen tyvärr, men måste nästan :(
Faaan, va irriterande.
Sedan ska det fixas nya lia-plats det hänger över en kan jag lova, ska försöka hitta lite kul företag så får vi se om jag tar för mig å ringer en dag i denna vecka och om jag får något napp.
Nu får jag kanske försöka orka laga mat och städas det måste ju göras tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar