måndag, augusti 3

semesterplaner

Igår i det finfina vädret satt vi faktiskt inne på en auktion, ganska spännande det där. Det var säkert 10 år sedan jag var på en auktion senast så det fick jag nog faktiskt lite mersmak av.
Det var även Izabelles första auktion :=)

Det blev inget Gotland och heller inget Liseberg inte mycket som gått mina tankars väg hitills. Båten fullbokad och Liseberg i ösregn, nee det går ju inte. Så idag har jag suttiit här i soffan å glott. Har faktiskt försökt att skriva min praktikrapport vi börjar ju trots allt skolan nästa måndag. Sedan har vi faktiskt bokat en liten kryssning till Helsingfors och innan dess blir det 1-års kalas och Stockholm. Nu ska jag snart iväg och käka middag med goda vänner :) Kanske just dig jag kommer till.
tjillivippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar