tisdag, oktober 13

det har snöat, sitter hemma och glor med en ny mobil

Igår kom äntligen det efterlängtade samtalet min iphone hade anlänt det var bara det att jag var hemma och var sjuk men för att bli lite friskare åkte jag ner till apoteket och brevid ligger faktiskt telia så jag köpte min älskade iphone som jag väntat på i månader. Min lånetelefon dog efter ca: 5 timmar men nu har jag alltså en fungerande telefon med roliga applikationer och ipod i ett :)
Ska kanske försöka lära mig lite mer om den nu när man bara sitter/ligger hemma och väntar på att bli kurant.
hosta,hosta försvinn!
Ne imorn går jag nog till praktiken om jag inte hostar alltför mycket på natten då är det nog som värst ändå.
För en stund sedan snöade det föressten här på Bergsbo, det var första snön för denna höst/vinter och den föll 13 oktober 2009, 09.43 pip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar