fredag, oktober 30

godis é gott

HELG!WIIIEEE!
LEDIG!
Åkte ut en sväng till Dannike där det bjöds på god mat och jag började även med godis igen hållt in på det ett tag för att bevisa för mig själv att jag kan. Det var inte så svårt, bara tråkigt. Godis å annat sött e faktiskt rätt så gott tycker jag :)
Kollade lite postkodsmiljonär, Idol, cirkus möller å ja lite smått å gott, lyssnade till pappas snarkningar då & då, fredagen måste var den tröttaste dagen på veckan eller?
är jag i alla fall hemma igen och får se om jag orkar mig iväg på en liten löprunda imorgon får se.
nu lägger jag mig nog i sängen å fnissar lite åt kvarteret skatan eller så blir det greys får se lite.
Godnatt i alla fall gott folk och ha nu en underbar och avkopplande helg! PUSS

1 kommentar:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    SvaraRadera