torsdag, oktober 8

lite snorig IGEN!

Suck snuva snuva snuva alltid denna snuva. Den smyger sig alltid på när jag sovit för lite vilket jag tydligen har gjort nu. Det har varit en rolig och annorlunda vecka med mycket nya intryck sitta framför en dator men det ska no bli kul det här bara snuvan försvinner så. Har vart lite uppbokad varje kväll så även imorgon sedan blir det helg föratt ladda batterierna eller ladda ur de. Lördagen bär det av till Lidköping för sista kvalmatchen div III eller inte sedan ner för tjejkväll hos Greta i Varberg ska bli mysigt. Söndagen bör innehålla slapping!
Nu kanske jag ska följa soffes råd å krypa till kojs fast det är fruktansvärt tråkigt att lägga sig så här tidigt. Ska försöka somna i alla fall våfflorna vi åt innan har lagt sig som bomull så nu ska jag sväva på dessa små moln i mina drömmar undra vad jag ska prata om i natt. Senast hade jag pratat om vattenkoppor och nyckelpigor haha eller så ljuger han bara han har ju faktiskt inga bevis.
Nattttinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar