onsdag, oktober 28

vill så gärna....

få in lite kosing dvs. skaffa mig ett extraknäck tror att det skulle göra mig gott, tär på kroppen att tänka på pengar pengar hela tiden. csn gör ju absolut inte saken bätte, jävla idioter är de. nu kommer nog snart pengarna i alla fall sådär 7 veckor senare.

dagarna på nelly rullar på just nu är det inventering till 100% kanske inte lika kul dag två men snart måste det vara slut lr?
jag måste komma igång med träningen också särskilt då jag proppar i mig alla godsaker utom godis :( kroppen växer vill jag lova, särskillt den där nedrans dubbelhakan. just nu väntar en chokladpudding i kylen haha, hakan växer ups!
sprang iaf innan jobbet i tisdags, det trodde jag aldrig om mig själv. har dessvärre inte kommit igång med träningen, har inte orken å lusten tyvärr orkar ingenting. varför finns det så mycket måsten, ne just det ja det finns ju inga måsten, vi har ju alla tydligen bara ett måste och det är ju att göra ett val. nu skulle jag nog behöva träffa den där lennart igen som är så bra på att vara positiv.

Då ska väl jag snart FLÖTA IGEN! ups!

1 kommentar:

  1. Choklad pudding e gott.. Ät nu upp den med gott samvete och ha en riktigt go helg!!!! Kram till dig

    SvaraRadera