tisdag, september 14

dancing on My Own




Japp i december blir det ROBYN :)

Ihaaaaaaa!!!!!

det var en av alla trevliga saker idag. Har nämligen besökt Caroline Benkelius i hennes fina hus med hennes underbara barn. Skoj att få träffa den lilla tösa också nämligen Lova å sedan goa Leo förstås.

Vi pratade å pratade, lunchade, fikade, lekte, pratade, ammade inte jag då :)

sedan fika vi igen för då kom Hanna med sin lilla Filip Leos polare :) det var en så mysig dag. den avslutades med att besöka min lilla trollunge izabelle vi kollade på Emiiiiiil :) åt hamburgare å drack kaffe. nu sitter jag här i soffan å kikar på min klädsel hmmm..... träningskläderna åkte på i morse men några promenader blev det inte för jag åkte med Carro upp sedan hämtade Johan mig. dumma dumma dumma emelie....

får försöka bli lite hurtigare imorgon :)

ha det gott kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar