fredag, september 3

uppe med tuppen....

japp vaknar som vanligt av johans ljuva signaler på morgonen.... :/ det är inga vackra melodier, ryssland hit å dit. jag lär väl snart bli trött igen å krypa till kojs.

har i alla fall hunnit med ett av dagens alla måsten, dammat hela lägenheten. sedan måste det fixas lite inför morgondagens bravader. jag å joe ska nämligen sälja massa bröte på loppis i gbg manana :) hoppas vi kan bli av med massa skit syndd bara att man inte har en kombi att fylla. vi disponerar iof endast ett bord det ska nog gå fint. hoppas att dagen blir lika fina som den varit hela veckan SOOOOL!!!!!

får lite krupp här när jag skriver då datorn bråkar med mig. jag skriver å skriver men helt plötsligt hoppar markeringen upp så jag skriver mitt i den andra texten. någon som varit med om detta tidigare? jag blir tokig bara i detta sista stycke har den gjort så ett antal ggr. vet någon vad detta kan bero på?
någon inställning?

glöm heller inte att hejja på SWE ikväll, em kval wiiiieeee!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar