onsdag, september 1

I´m back

oj! vilket break jag har haft från både bloggande och bloggläsande. nu har jag i alla fall läst lite bloggar och välkomnar, Annas panacotta in i bloggvärlden. ska bli spännande att läsa din blog. Hoppas på många roliga recept.

fortfarande har jag inte kommit igång med mitt pysslande däremot har jag fått lite bättre ordning bakom dörren där alla de skaerna ligger, hjälp vilken röra det var nu ligger allt lite bättre förpackat om man säger så. i helgen monterade jag och johan upp hyllor så nu ska den ordningen minsann hållas:D

Min andra förkylningsomgång håller annars på att försvinna så hoppas kunna börja träna snart, har bara kommit iväg på lite promenixer alltid något.

Å jag har ju äntligen köpt en leksak till mig själv nämligen en systemkamera wohooo!!!! Har inte lärt mig den än men det ska bli. vill dock köpa ett till objektiv



Snart komme joe hem förhoppningsvis 3 poäng rikare *)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar