torsdag, september 16

förtidsröstat

gjort flera bra saker idag. till att börja med promenerade jag till stan och gjorde världens vurpa i leran utan att bli lerig. Visst låg jag där men lovar att jag var uppe på benen hur snabbt som helst. Hjälp såg någon mig ups!
Inte vad jag såg men någon gjorde jag säkert lycklig haha.
sedan lämnade jag tillbaka tre par skor bra emelie du kan ju inte köpa allt. Får leta nya när pengarna är tillbaka på kontot. sedan gick jag å röstade som visst alla andra också skulle göra idag :( men nu är det gjort min söndag är nämligen fullspäckad redan.

när jag väl var hemma från staden skulle jag åka å handla nu har jag fått avnjuta kalopsen själv då johan som vanligt är sen. Ringa kanske?!

beger mig nu på bio med systrarna lindquist, hoppar träningen vilar benet lite, det sträckte till lite i det vid min vurpa.

ha en go kväll puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar