söndag, september 19

man är inte 17 längre

jobb jobb jobb, det är så det ska vara :) sedan match där vi skulle vinna där vi spelade som att vi skulle vinna men där vi förlorade, riktigt surt!
min sträckning fick en underlättande massage innan match men i halvlek var den uppdragen igen, förbenat vad ont det gör. RÖV! inte nog med det så låg jag å lipa på plan när jag gjorde något med knät, tankarna gick undra om det är så här att förda barn, FY FAAAN!!!

Nu vill jag att pälsklingen ska komma hem han e å valobservatörar, jag vill ha thai :( NUUUUU!!!!! snart ensam mamma sedan blir det nog valvaka om jag inte somnar, hejja de rödgröna.

japp 17 är man ju inte längre känner mig stel som en jag vet inte vad, å imorn kan jag bara föreställa mig hur det kommer att va!

ha en go söndagskväll nu alla kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar