tisdag, november 22

Lite gammalt och nytt

Ja, för någon vecka sedan hade vi ju spelkväll, där alla hade med sig en rätt, så vi åt, drack och spelade, en trevlig kväll på alla sätt och vis. Men allergin gör mig påmind varje gång jag besöker katt "hus". Det brukar gå bra i några timmar, jag har ju lärt mig att jag endast ska klappa de innan jag åker hem precis även om jag vill kela med de goa, lena mjuka krabaterna så får jag hålla mig. Den gången gick det bra, nu sist märkte jag på hemvägen att det var lite sämre, jag kände att andningen inte var som den brukade men det släppte efter en halvtimma eller så. Jag som alltid trott att min allergi ska försvinna, icke då.

Det fanns som var en till liten guldklimp där, lilla Jayden!
Anna och Bernards bedårande son.








Idag  har jag föressten smygstartat med adventspyntningen det får man. Jag blev så glad att det var första advent redan nu i helgen, för jag trodde att det var helgen därpå. Så nu lyser några stakar och en stjärma, megastjärnan måste jag hitta en sladd till, hmmm.....Sedan blir det nog en plastgran i år faktiskt!

Höll på att glömma korten pappa skickade innan, det ljuva 90-talet gjorde sig påmint.
Ett litet smakprov kommer här.

Godnatt gott folk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar