lördag, november 5

tidig morgon!

Jupp, vi skulle gå på den stora loppisen som är en gång om året här i Charleston, vi tänkte att vi skulle ge det en chans i alla fall ibland kan man hitta riktiga fynd.
Redan igårkväll bävade jag för att ställa klockan en lördag vi gjorde det även om vi inte riktigt kom fram när vi först tänkt. Kön ringlade sig lång och till slutvar det lika många framför som bakom oss. I 45 min stod vi innan klockan äntligen var 8.00. Vi var stelfrusna och det var skönt att komma in i värmen. Morgnarna här är svinkalla nu, 10 grader medan dagarna är underbara i alla fall så länge solen tittar fram.
vi hittade inget denna gång utan lämnade byggnaden och var ganska nöjda ändå, vi åkte dit och behövde inte fundera på om vi missat något.
Vi åkte och handlade färska frallor och så en kokade vi kaffe när vi kom hem och slog oss ned framför Skavlan. Nu vankas nog Premier League men jag ska försöka sparka igång mig själv att städa, tvätta och pyssla lite, v får se om jag är nöjd ikväll och om jag rest mig ur soffan :)

I natt får vi sex timmars skillnad igen då då daylight saving time ends, här.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar