onsdag, november 12

Då ska vi se....

Nu var det min tur att testa på det här med bloggande. Det blir till att se hur det kommer att gå men försöka duger......


Idag har i alla fall jag och Malin P i klassen pluggat viktigt att poängtera P eftersom att vi har fyra Malin i klassen, belöningen efter plugget skulle vara att scrappa. Bordet står tyvärr fortfarande orört. Det är absolut inte tomt men det har inte hunnits med användas idag tyvärr :(


Kan undra hur länge jag får ha framme mina saker för Johan, den röran är det första man ser när man kommer in i lägenheten. Nog om det, även gjort dagens goda gärning genom att köpa kakor från de söta flickorna från Trandaredsskolan som ville komma iväg på en klassresa. Jag och Johan slog till på Farfar´s favoriter. Hoppas de smakar när man får de levererade i december månad.



Tänk att det bara är någon vecka kvar tills man får ta fram adventsljusstakarna sedan ytterligare några veckor tills tomtarna åker fram *hihi*

Då var det klarrt, det allra första inlägget i min blogg som det kanske kommer att skrivas massa i eller inte, det blir till att se.

Kram



1 kommentar:

  1. Hur kan det få plats så mycket småplock på ett och samma bord??

    SvaraRadera