söndag, november 16

Kanonhelg



I fredags fick man finbesök av Evelina, efter att jag och Johan tränat cirkelträning på friskis. Vi kollade Idol och film åt en massa hemmakvällsgodis tills Evve somnade :)
Sedan var det pluggtime hos Malin och uppladnning inför inflyttningsfesten hos Kajsa. Det bev en riktigt lyckad kväll hade superkul. Det var Dobidooo tema och lagen var taggade till max. Sedan skakade vi rumpa på Harrys och idag har vart en seg dag. skönt att gå till restaurang Eurenius för att äta god mat innan det var dags för den stora Mariedals fotbollsavslutning på Åhaga. Nu blir det film och massa go sömn wiiiieeee

1 kommentar:

  1. Låter som en riktig kanonhalg! Sorry att jag inte kunde stanna längre, jag somnade gott sen kan jag lova! Djupsömn *mmm* hehe, nu ska jag surfa runt på bloggrunda där du numera ingår ;) Stor kram

    SvaraRadera