lördag, november 29

gos och shopping

Fredagen tillbringades på söderhöjdsgatan, på jobbet och hos ena brorsan. Pluggade flickorna P snart är arbetet helt klart men faaaaan vilken tid det tar, nu ska det bara övas in samtidigt som man har tentan att tänka på. Den förtränger jag så mycket det bara går.

Vi åt god mat hos brorsan, det var Maria som varit kocken så klart :)

Lilla godingen Izabelle låg i sin babysitter och bara beskådade mamma när hon grejade. Så söt den lilla godingen är.



Vi åt kollade på Idol, äntligen åkte Johan Palm ut, det var verkligen på tiden. det blev en hel del youtubetittande man kan ju bli helt fast i den sörjan, ni kan ju se tre små smakprov här i alla fall.

Idag sov jag ända till klockan 10.15 oj vad trött jag måste varit, sedan var det dags för fotbollsträning, svettigt men skoj skönt att få röra på laddarna lite inte gjort det på dryga veckan nu eftersom att skolan tar sån förbannad tid. Sedan åt jag och Johan upp sconesen som jag bakade igår men som inte gick åt, så det var riktigt smarrigt även idag. Sedan iväg för att hämta Fredrik och åka på en liten utförsäljning i viared, att rekommendera faktiskt. Finns en hel del, de flesta tjejskornma är dock i 37 men det fanns annat också Johan hittade flera skjortor och ett par skor.

Jag är mest nöjd med mina rosa lacoste gummistövlar, gud vilket bra köp hihi och så blev det även en röd väst, det har jag velat ha länge.

Nu ska jag OCH johan försöka plugga lite innan vi ska till Johanna och David på middag :)

Ska bli riktigt skoj!

Tudiluuuuu


1 kommentar:

  1. va snyggt! vad för det för utförsäljning?? Sötas izabelle är!! Gretan

    SvaraRadera