torsdag, februari 26

födelsedag 850225

Då har man kommit 100 ett år närmare :)
Känner mig inte alls som 24år, hjälp vart har alla år tagit vägen. Gammal tant nu ju, hoppsan!

Alltid kul att fylla år, fixa och dona men visst var det mer spännande när man var liten. Igår Hade jag ett litet släktkalas med vissa avhopp, brorsan och hans lilla familj, sjuka, min prins är inte hemma. Farfar träffar vi på mammas födelsedag i stället och mormor är ju på hemmet. Men det var en hel del att stå i i alla fall. Johan familj var ju här å mamma pappa och mikael såklart :)
fick många fina och roliga presenter, bland annat en bok om hur man tar kort, massa scrappapper, en stor vågtång, presentkort på idéguld, pappersskärare och massa fina saker :)
Det kom även ett blomsterbud, rosor från Johan, underbart! TACK! Älskling.
Jag björd på varm smörgåstårta och till efetrrätt blev det tjemiddagenspajen i repris och även BIG morotskakemuffins :) Gottans!
Nu sitter jag och ser de underbara sammandragen från skidVM, ny medalj idag :)

Somnar nog snart har en förkylning i kroppen som jag ska bli väck med snart.
Måttligt road över hur slaskigt det är ute efter en vit morgon grrr** Blir tokig, jag har ju sagt att snön ska bli liggande.
Ha det underbart alla
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar