tisdag, februari 24

Giftemål

Då är de förlovade, stackars människor att behöva sitta å svara på alla knepiga frågor men kul för mig som får titta på.
Det var på tiden, men varför i h*vete ska regeringen vara med och bestämma också. Knepigt alltihop!
Nu är det mycket som ska hinnas med och så.
Varumärket.... har suttit hela dagen och trixat, mixat, sökt osv men nee det går bara inte. Tog ett break nu men utan resultat typ, jag har sämst fantasi känns det som. Blir tokig, nu har jag suttit med det istället för med engelskan som vi har prov i imorgon å imorn lär jag inte hinna med så mkt plugg, får väl försöka sätta mig nu suck***
Varför blir alla sjuka nu med inkl. jag, halsont, lite förkyld inte jättefarligt men man blir ändå hängigare.
Missa inte mästarnas mästare sedan
Kraam

1 kommentar:

  1. Trodde det bara var jag som satt nyfiken som en strut och kikade :) Härliga LO du gjort sedan sist och visst är det finns hos min goa gumma :=) Fast jag ringde och tjatade med henne fick ni tydligen mycket gjort :)
    Kram kram Aase

    SvaraRadera