måndag, februari 16

måndag

glad men inte alls pigg vaknade jag vid halvåtta tiden i morse. Hade kunnat sova i tusen år till kändes det som, men inte då, peta i sig lite frukost och traska till skolan.
Nu läser vi en kurs som heter projektmetodik, där vi ska ta fram användbara varumärken åt nelly.com, ett företag som finn på ålandsgatan här i borås. åh det är inte det lättaste då det ska vara internationella namn eller de ska kunna fungera i hela europa i alla fall.
testade några Så det blir till att se vad man lyckas med :)
Helgen har vart kanon i alla fall, men som sagt alltid lika illa när prinsen åker tillbaka till Oslo, tur att det finns ett slut. En månad av ca: 5 är klara så nu är det fyra kvar men det är tillräckligt vill jag lova. Jag har ännu inte hälsat på då han vart hemma två gånger redan :) Så underbart när han är hemma då är allt som vanligt.
Igår fick vi några härliga timmar ute i solskenet då jag spelade match på Kransmossen och Johan, Soffe å Evve kollade på när jag lyckades näta med mina nya skor haha. Något som inte händer särskillt ofta.
Så mål med nya dojjorna 1 match av 1 hehe.
Samtidigt som jag skriver flyger tankarna runt kring eventuell praktikplats och ev. varumärken som ska passa nellys kläder huh.... ojojoj... HJÄLP!

Ha det fint nu alla massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar