torsdag, februari 12

vad har hänt sen sist...?

























































Jag har såklart scrappat en liten liten del av min tid, tränar fotboll blir det dock en hel del av och på söndag är första träningsmatchen, ska bli lite spännande.

Tre kalas har också hunnits med, det började med ett litet smygkalas hos soffe som har fyllt 25-år, det var jag, å jenny och hennes familj en kompis sedan vi var små. Vi träffas inte lika mycket längre till skillnad från när vi var små då var man inne hos henne å fikade minst en gång om dan :) Nu blir det såklart mer sällan men vi träffas ju i alla fall å det är ju huvudsaken. Hennes lille son Filip bara växer å växer från gångerna man träffar dem, en riktig liten guldklimp. Det har vart en ny tenta, å ny kurs har börjat så det är fullt upp. Kalas nr2 var hos Maria mor till Izabelle hon blev 30 å det är ju faktiskt ingen ålder. Så nu kan även hon joina tre nollornas klubb, själv har man ju några år kvar :)

Senare den kvällen var det 25-års fest hos Kristian, jag å soffe å de andra också hade en kanonkväll som slutade på Harry eller sist slutade den i en kebabtallrik på Tellus :) *mums*

Veckan har rusat på och imorgon natt kommer joe hem. Idag efter skolan blev det en tripp till IKEA med mamma och pappa. Där blev det lite mindre inköp, gardintyg, ljus m.m. men även två nya lampskärmar inte nöjd med de förra men det inte om detta är bra heller. Dn stora kanske är förstor och glänser för mkt men den runda är kanske för liten eller? Vad tycker ni som läser, tips gärna!!!!!

Hoppade över träningen idag blev för stressigt hade inte hunnit äta ordentligt så det kan ha berott på min huvudvärk som fortfarande inte är borta.
NU kollar jag på lyxfällan å det är skrämmande i vilken sjuk knipa de satt sig i med sms-lån på sms lån.
Snart är det helg det betyder alla hjärtans dag som kanske är lite väl överskattad eller hur man nu säger. Förstår inte lyckades inte flytta korten så layouten på detta inlägg är värre än vanligt men men.... vilken lampa????
Ha det fin alla goa kraaam
















3 kommentarer:

  1. Underbart med nytt inlägg, så kul med bilder =) ses imorgon!!/Greta

    SvaraRadera
  2. Jag tycker lampskärm nummer två :) Den glansiga var lite som du sa, för stor..!

    SvaraRadera
  3. Jag röstar för den mindre lampskärmen. Lampfötterna va grymt snygga E.
    Tack för senast*2

    PUSS

    SvaraRadera