lördag, februari 21

hänt i veckan...

Jag har ju missuppfattat detta med bloggande, jag skriver ju aldrig varje dag, men ibland blir det mer å ibland såklart mindre :P
Jag har i alla fall haft tjemiddag iveckan där jag bjöd på kasslergratäng med ris och en sallad och till efterrätt blev det en bamsestorpaj för fyra pers, med halloon och rabarber :) Hittade ett nytt recept i stället för smulpaj så blev det en knäckigare topping. mmm så gott allt var.




....Ännu mindre blev kvar vi är riktiga gottegrisar.....

Tränats lite grann har det gjorts och igår hade jag flickorna på besök efetr att ha fikat många timmar hos Johanna hon hade gjort en underbar silviakaka.

Vi skulle kolla film igårkväll, men det blev inte alls lyckat, bytte film fyra ggr, sedan blev gästerna trötta å drog hem. Ikväll blir det en helkväll med mig själv istället då jag kan välja och vraka bland filmerna haha. Har vart hos Johanna i deras nya lägenhet idag med, en härlig trea på nästan 100 kvm fuuuusk. De har redan fått det jättefint, såklart ska det till en del detaljer sist men de hade verkligen fått det fint, glad för er skull. Vi har scrappat och bara tjötat en härlig dag det här. Nu kom jag hem från ett besök hos mormor, jättepigg idag skoj.




Ta hand om er pok

1 kommentar:

  1. äntligen nya inlägg! skoj, fina bilder! jag vill oxå ha sådan paj. kanske kalas nästa helg då? pusspuss evve

    SvaraRadera