söndag, november 15

det var den helgen....

ups, veckorna går snabbt men helgen tar ändå priset. hinner knappt komma hem på fredagen innan det är söndag igen men då är det ju faktiskt bra att veckorna går fort. idag är det en bakisdag på bergsbo, istvans å tessans bål samt vårt bag in box är skurkarna! det var det la värt hade jätte trevligt i deras nya lya träffar de inte så pfta så när man väl ses är det riktigt kul. finbesök från stockholm var det också louise å hennes fredrik. johan ligger fortfarande i sängen jag är rastlös. vill äta men orkar inte gå å handla, jag vill träna men det vill nog inte kroppen som det känns för tillfället jag vill se på film men det vill jag inte göra själv, jag är trött men vill inte sova. så..... vad gör jag?
funderar på saken en stund tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar